Pages

İntizar Ölünmüyor Şarkısını Dinle

İntizar Ölünmüyor Şarkısını Dinle,İntizar Ölünmüyor Şarkı Sözleri,İntizar Müzikleri Dinle,İntizar En İyi Şarkıları
İçten içe yandım haberin yoktu 
Evimde sokağımda hatıran çoktu 
Kalbime sorduğum bir sorum oldu 
Cevabım maalesef ayrılık oldu 

Ne masum ne temizdin 
İlk ve son ol istedim 
Yıllar seni kirletti ben kirletmedim 
Ne masum ne temizdin 
İlk ve son ol istedim 
Herşey seni kirletti ben kirletmedim 

Ölünmüyor canım ölünmüyor 
Ayrıldı ölürüz diyenler 
Sevilmiyor sanma seviliyor 
senden sonra gelenler 

Geçti ilk sayfalar 
Kapandı defter 
Dün uzaktan baktım sana 
Sardı bin keder 
Ziyan oldu aşkım ve heveslerim 
Dilerim seni kalbin affeder 

Ne masum ne temizdin 
İlk ve son ol istedim 
Yıllar seni kirletti ben kirletmedim 
Ne masum ne temizdin 
İlk ve son ol istedim 
Herşey seni kirletti ben kirletmedim 

Ölünmüyor canım ölünmüyor 
Ayrıldı ölürüz diyenler 
Sevilmiyor sanma seviliyor 
Senden sonra gelenler

0 yorum :

Yorum Gönder