Pages

İntizar Nerde Olsan Gelirim Dinle

İntizar Nerde Olsan Gelirim Şarkısını Dinle,İntizar Nerde Olsan Gelirim Şarkı Sözleri,İntizar Müzikleri Dinle,İntizar En İyi Şarkıları
Sana kendimden çok güveniyorum 
Beni aldatmazsın bunu iyi biliyorum 
Sensiz yönümü bulamıyorum 
Yerim cennet olsa daralıyorum 

Gözü gönlü tok sevgilim 
Bir sebebim yok sevgilim 
Seni niye bırakayım ben 
Böyle derdim yok sevgilim 

Nerde olsan gelirim 
Ömrüm senindir 
Ben yolunda ölürüm 
Kalbim sevinir 

Nerde olsan gelirim 
ömrüm senindir 
Ben yolunda ölsem de 
Şu kalbim sevinir 

Beni biraz seviyorsan kendine iyi bak 
Akşamları erken yat 
Sabahları erken kalk 
Kapat perdeleri 
Güzelliğin görünür 
Seni gören herkes aşktan sürünür 

Gözü gönlü tok sevgilim 
Bir sebebim yok sevgilim 
Seni niye bırakayım ben 
Böyle derdim yok sevgilim 

Nerde olsan gelirim 
Ömrüm senindir 
Ben yolunda ölürüm 
Kalbim sevinir 

Nerde olsan gelirim 
Ömrüm senindir 
Ben yolunda ölsem de 
Şu kalbim sevinir

0 yorum :

Yorum Gönder