Pages

İntizar Nasıl Dayanırsın Bensiz Şarkısını Dinle

İntizar Nasıl Dayanırsın Bensiz Şarkısını Dinle,İntizar Nasıl Dayanırsın Bensiz Şarkı Sözleri,İntizar Müzikleri Dinle,İntizar En İyi Şarkıları
Öyle özlüyorum seni canım gitti canım benim 
Sensizlik taştır tenime titrer utangaç bedenim 
Bezdirdi bu koca şehir bebek kokun her yanımda 
Yar beni yaşat kendinle aşkında canım var 

Nasıl dayanırsın bensiz? 
Ben kahrımdan ölüyorum 
Yalnız kaldım buralarda bin gurbeti yaşıyorum 
Aşk aklımı aldı benim 
Derin oldu boguluyorum 
Ne olur sesini duyur 
Hasretinden ölüyorum 

Sen inatçı ben gururlu 
Hangi yana yaslanayım 
Ne yaparsam yapayım yar

Baştan sona ben hatayım 

Hancı yolcu bilmiyorum 
Vallah seni bekliyorum yarrr 
Beni yaşat kendinle aşkında canım var 


Nasıl dayanırsın bensiz? 
Ben kahrımdan ölüyorum 
Yalnız kaldım buralarda bin gurbeti yaşıyorum 
Aşk aklımı aldı benim 
Derin oldu boguluyorum 
Ne olur sesini duyur 
Hasretinden ölüyorum

0 yorum :

Yorum Gönder