Pages

İntizar Ihlamurlar Altında Şarkısını Dinle

İntizar Ihlamurlar Altında Şarkısını Dinle,İntizar Ihlamurlar Altında Şarkı Sözleri,İntizar Müzikleri Dinle,İntizar En İyi Şarkıları
Kar tanesi gibi nazlı 
Kuş kanadı gibi kırık 
Yar tenine haram değdi 
Zamansız bu ayrılık 

Yar tenine haram değdi 
Zamansız bu ayrılık 

Kalbimi gömdüm toprağa 
Ihlamurlar kan ağladı 
Nasıl bir vedadır bu yar 
Gözyaşın gözümden damladı 

Nasıl bir vedadır bu yar

Gözyaşın gözümden damladı 

Dillerim lâl dokunmayın 
Aşkı bende,sokulmayın 
Başımı bana eğdirdi 
Bu yarayı kanatmayın 
Başımı yere eğdirdi 
Bu yarayı kanatmayın 

El yastığı yaban gelmez mi 
İçin benim kadar üzülmez mi 
Her dünya da ahım peşinde 
Aşkın bana hesap vermez mi 

Her dünya da ahım peşinde 
Aşkın bana hesap vermez mi

0 yorum :

Yorum Gönder