Pages

İntizar Dermanın Ellere Şarkısını Dinle

İntizar Dermanın Ellere Şarkısını Dinle,İntizar Dermanın Ellere Şarkı Sözleri,İntizar Müzikleri Dinle,İntizar En İyi Şarkıları
Gül bülbüle hasret gider intizar derler 
Sensiz neler cekiyorum derman vermezler 
Ben ismimin kaderini sende yasadim, Yasak askim 

kollarinda hergün cirpindin hergün cirpindim 

Dermanin ellere derdin bana yar 
Gülüsün ellere nazin bana yar 
Seni sevdim diye, dünya oldu dar 
Inan sensiz bir tas su icemiyorum

Vallahi sonumu bilemiyorum 

Seni ayriliga kapatmadimki 
Bir gözüm disarda aldatmadimki 
Her kosulda canimi belaya attim 
Üsümeyeyim diye sen yanmadinki sen yanmadinki 

Dermanin ellere derdin bana yar 
Gülüsün ellere nazin bana yar 
Seni sevdim diye, dünya oldu dar 
Inan sensiz bir tas su icemiyorum 
Vallahi sonumu bilemiyorum

0 yorum :

Yorum Gönder