Pages

İntizar Gelincik Şarkısını Dinle

İntizar Gelincik Şarkısını Dinle,İntizar Gelincik Şarkı Sözleri,İntizar Müzikleri Dinle,İntizar En İyi Şarkıları
Getirirdim tabiki 
Bütün yıldızları sana 
İstersen doldururdum 
Ay ışığını avucuna 

Gökyüzünde 
Parlayan yıldız 
Sen orda ay'a aşık 
Ben burda yalnız 

Ne yapsam ne düşünsem 
Aklımda yine sen 
Birtürlü seni söküp 
Çıkaramadım içimden off... 

Sen doya doya 
Baktın o ay'a 
Ben daha doymadım 
Ne aşkına ne sana 

Yıllara muhtaç yüreğim 
Seni unutmak için

Azad olmuşsun kuşum 
Dön artik gelinciğim 


Gökyüzünde 
Parlayan yıldız 
Sen orda ay'a aşık 
Ben burda yalnız 

Ne yapsam ne düşünsem 
Aklımda yine sen 
Birtürlü seni söküp 
Çıkaramadım içimden off... 

Şiir: 
Tenine gözlerimle bir resim çizdim 
Bir kuş koydum göğsümün sol köşesine 
Öyle yalanlarla kandır ki onu öyle yalanlarla 
Uçmasın bu dünyanın sahte gerçekleri 
Belki sakinleşir bu yerküre 
Biter sevgi kısırı insanlar 
Bulanmadan masumiyeti gökyüzünün çocuk olup gel benimle

0 yorum :

Yorum Gönder