Pages

Bergen Bulamazsın Şarkısını Dinle

Bergen Bulamazsın Dinle,Bergen Bulamazsın Şarkısını Dinle,Bergen Bulamazsın Şarkı Sözleri,Bergen Damar Dinle,Bergen Eski Damar Şarkıları
ellere kanıpta, gitme sevdiğim
hayat bu, gün gelir harcarlar seni!
birde saçlarına karlar yağınca,
eskimiş şal gibi atarlar seni!!!

eğer gideceksen mani olmamam,
düşersen sonunda yine bul beni!!!
vefasız kullardan vefa bekleme
kıymetsiz bir pula satarlar seni!

bulamazsın, bulamazsın benim gibi seveni
bulamazsın, bulamazsın senin için öleni
sevgilim dünyanın kanunu böyle
sevip, mutlu olan var mıdır söyle
seni benim gibi kimse anlamaz
mutlu olmazsın başka biriyle!!!

eğer gideceksen mani olmamam,
düşersen sonunda yine bul beni!!!
vefasız kullardan vefa bekleme
kıymetsiz bir pula satarlar seni!

bulamazsın, bulamazsın benim gibi seveni
bulamazsın, bulamazsın seni mutlu edeni
bulamazsın, bulamazsın benim gibi seveni
bulamazsın, bulamazsın senin için öleni

0 yorum :

Yorum Gönder