Pages

Hüseyin Altın Sevda Durağım Şarkısını Dinle

Hüseyin Altın Sevda Durağım Şarkısını Dinle,Hüseyin Altın Sevda Durağı Şarkı Sözleri,Damar Dinle,Full Damar Şarkılar,En Güzel Damar Şarkılar
sevmeye gülmeye hakkım var benim
şimdi gençlik çağım mutluluk çağım
mademki gönlüme doğdun güzelim
sensin bu dünyada sevda durağım

seninle aşk içtim ben kana kana
bütün benliğimle düştüm sevdana
alıştım aşkına alıştım sana
sensin bundan böyle sevda durağım


sevda sevda sevda durağım
sevda sevda sevda durağım

kalbimin en güzel köşesindesi,
aklımda dilimde hayalimdesin
benim şu gönlümün peteğindesin
sensin bundan böyle sevda durağım

seninle aşk içtim ben kana kana
bütün benliğimle düştüm sevdana
alıştım aşkına alıştım sana
sensin bundan böyle sevda durağım


sevda sevda sevda durağım
sevda sevda sevda durağım

benim şu gönlümün

0 yorum :

Yorum Gönder