Pages

Ümit Besen İkimizde Sevdik Şarkısını Dinle

Umit Besen,Ümit Besen İkimizde Sevdik Şarkısını Dinle,Ümit Besen İkimizde Sevdik Şarkı Sözleri,Ümit Besen Klipleri izle,Ümit Besen Taverna Fantazi Dinle
Tanışıp dost olduk arkadaş olduk
 Yanyana oturduk nelerkonuştuk
 Birşeyler hissettik bir şeylerduyduk
 İkimizde sevdik sustukça sustuk
 Bakarken gözlerine tutuldu dilim
 Ne sen hiçbirşey dedin ne ben söyledim
 Tam ayrılıp giderken ben kulağına
 Seni sevdiğimi söyleyemedim
 Sevdik söyleyemedik hep gizli kaldı 
Şarkılarda aşkımız hep gizli kaldı
Sen varsın hep yanımda rüyalarımda
 Rüyalarda aşkımız hep gizli kaldı
 İlk baharda açan çiçek gibisin
 Sanki gökte uçan melek gibisin
 Bir daha görürsem saklamam senden
 Sende aşkını hiç gizleme benden
 Sana duygularımı anlatamadım
 Sabahlara kadar ben hiç uyumadım
 Bu aşkı hep ömrüm de yaşayacağım
 Seni sevdiğimi saklayacağım

0 yorum :

Yorum Gönder