Pages

Ümit Besen Gidiyorum Buralardan Şarkısını Dinle

Umit Besen,Ümit Besen Gidiyorum Buralardan Şarkısını Dinle,Ümit Besen Gidiyorum Buralardan Şarkı Sözleri,Ümit Besen Klipleri izle,Ümit Besen Taverna Fantazi Dinle
Seni bir başkasıyla görmeyi hiç istemem 
Seni kıskandığımı hiç mi hiç söyleyemem 
Hakkım yok üzerinde sana söz söylemeye 
Bakarken gözlerine karar verdim gitmeye 

Gidiyorum buralardan 
Son kez yüzüne bakmadan 
Gidiyorum ben yanından 
Gururum kırılmadan 
Gidiyorum birtanem 
Daha çok alışmadan 
Karanlık bastırmadan 
Sana ait olmadan

Bana ait bu duygular bırak içimde kalsın 
Ellerin bir başkasını okşayacaksa okşasın 
Hakkım yok üzerinde sana söz söylemeye 
Bakarken gözlerine karar verdim gitmeye 

Gidiyorum buralardan 
Son kez yüzüne bakmadan 
Gidiyorum ben yanından 
Gururum kırılmadan 
Gidiyorum birtanem 
Daha çok alışmadan 
Karanlık bastırmadan 
Sana ait olmadan

0 yorum :

Yorum Gönder