Pages

Erol Budan Kendimi Kandırıyorum Dinle

Erol Budan Kendimi Kandırıyorum Dinle,Erol Budan Kendimi Kandırıyorum Şarkısını Dinle,Erol Budan Kendimi Kandırıyorum Şarkı Sözleri,Erol Budan Damar Dinle,Erol Budan Bütün Şarkıları,Erol Budan Klipleri,Erol Budan Youtube
yillardir bos yere kahroluyorum 
kadehler icinde saklaniyorum 
sabahtan bin pisman oluyorumda 
her aksam kendimi kandiriyorum 

ne sönen ocakta duman yükseldi 
ne giden gencligim sevgilim geldi

yine bir sisenin derdi tükendi 
ben hala kendimi kandiriyorum 

yeter diyen sesler kulaklarimda 
pismanlik kadehi dudaklarimda 
icmemem gerekir biliyorumda 
son deyip kendimi kandiriyorum 

ne sönen ocakta duman yükseldi 
ne giden gencligim sevgilim geldi 
yine bir sisenin derdi tükendi 
ben hala kendimi kandiriyorum

0 yorum :

Yorum Gönder