Pages

Erol Budan Arkadaşça Sevsen Dinle

Erol Budan Arkadaşça Sevsen Dinle,Erol Budan Arkadaşça Sevsen Şarkısını Dinle,Erol Budan Arkadaşça Sevsen Şarkı Sözleri,Erol Budan Damar Dinle,Erol Budan Bütün Şarkıları,Erol Budan Klipleri,Erol Budan Youtube
Kabahatmıydı seni sevmem böyle 
kaçıyorsun benden sebep ne söyle 
bir de beni düşün kendi yerinde 
o zaman hak verirdin benim bu halime 

sevgi gönülden gelen bir duygudur 
Zorlayamam seni beni sevdiye 
fakat her sevgi aşk değildir inan 
Arkadaşça sevsen razıyım yine 

sevgisiz aşksız dünyam vardı benim 
seninle başladı bütün dertlerim 
körolup görmeseydi seni gözlerim 
taş olup sevmeseydi şimdi yanan kalbim 
taş olup sevmeseydi sevmeseydi kalbim 

sevgi gönülden gelen bir duygudur 
Zorlayamam seni beni sevdiye 
fakat her sevgi aşk değildir inan 
Arkadaşça sevsen razıyım yine

0 yorum :

Yorum Gönder