Pages

Ahmet Şafak Memleket Meselesi Dinle

Ahmet Şafak Memleket Meselesi Dinle,Ahmet Şafak Memleket Meselesi Şarkısını Dinle,Ahmet Şafak Memleket Meselesi Şarkı Sözleri
Olamam çok sevsem de bir aşkın kölesi
Senin derdin aşk benimki memleket meselesi
Olamam çok sevsem de bir aşkın kölesi
Senin derdin aşk benimki memleket meselesi

Siyah beyaz filmler belki anlatır beni
Asabiyim ama bir çocuk ağlatır beni
Mahçup delikanlıyım yok gönlümün hilesi
Benim derdim güzelim memleket meselesi
Bu kadar yalnız, bu kadar kimsesizken
Ve bu kadar hüzünlüyken memleketim
Başka bir aşkı koyamadım yüreğime.
Ben, olamam bir aşkın kölesi
Benim derdim memleket meselesi…

Harbi delikanlıyım yok gönlümün hilesi
Benim derdim güzelim memleket meselesi
Harbi delikanlıyım yok gönlümün hilesi
Benim derdim güzelim memleket meselesi

0 yorum :

Yorum Gönder