Pages

Erol Budan Dedim Ya Şarkısını Dinle

Erol Budan Dedim Ya Dinle,Erol Budan Dedim Ya Şarkısını Dinle,Erol Budan Dedim Ya Şarkı Sözleri,Erol Budan Damar Dinle,Erol Budan Bütün Şarkıları,Erol Budan Klipleri,Erol Budan Youtube
Dedim ya günahkar sen zalim birisin 
Başım dizlerine neden eğilsin 
Sende benim gibi yaratılmışsın 
Bir ölümlük fani allah değilsin 

Dünyayı tersine döndüremezsin 
Seni kaderimdem sen silemezsin 
Aynı benim gibi yaratılmışsın 
Bir ölümlük fani allah değilsin 

İçinde hislerin kirlenmiş izleri

Yüzünde nefretin gizleri kalmış 
Aklında fikrinde hep vefasızlık 
Şeytana kanmaya gözlerin dalmış 

Aşkımdı ağlayan kalbinin ardından 
Taş ettin içimi taş toprağım öldü 
Kurudu içimde hep sevgi gülleri 
Dön artık ne olur gönlüm sevinsin 

Elinle kazdırdın öfkene kabrini 
Gönlünde gezmemiş sevmenin hederi 
Ezelden bilirim gittiğin dünleri 
Bir ölümlük fani allah değilsin 

0 yorum :

Yorum Gönder