Pages

Selahattin Özdemir Bağlandım Bir Kere Şarkısını Dinle

Selahattin Özdemir Bağlandım Bir Kere Şarkısını Dinle,Selahattin Özdemir Bağlandım Bir Kere Şarkı Sözleri,Damar Dinle,Damar Şarkıları Dinlemek,Selahattin Özdemir En İyi Damar Şarkıları
Sen beni unutmak istesen bile 
Ben seni ömrümce unutamam ki 
Sen benden farklısın uzaksın amma 
Ben senden uzakta yaşayamam ki 

Bağlandım bir kere çözülemem ki 
Ayrı dünyalarda yaşayamam ki 
Ölümüne sevdim ayrılamam ki 
Ya benim olursun ya da toprağın

Kor oldun içimde sönmüyorsun 
Aklımdan fikrimden çıkmıyorsun ki 
Sana giden yollar usandı benden 
Ne yapsam karşıma çıkmıyorsun 

Kor oldun içimde sönmüyorsun ki 
Aklımdan fikrimden çıkmıyorsun ki 
Sana giden yollar usandı benden 
Ne yapsam karşıma çıkmıyorsun ki 

Bağlandım bir kere çözülemem ki 
Ayrı dünyalarda yaşayamam ki 
Ölümüne sevdim ayrılamam ki 
Ya benim olursun ya da toprağın

0 yorum :

Yorum Gönder