Pages

Selahattin Özdemir Bu Şarkıyı Çalmayın Dinle

Selahattin Özdemir Bu Şarkıyı Çalmayın Şarkısını Dinle,Selahattin Özdemir Bu Şarkıyı Çalmayın Şarkı Sözleri,Damar Dinle,Damar Şarkıları Dinlemek,Selahattin Özdemir En İyi Damar Şarkıları
Bana bu şarkıyı çalmayın artık 
Duyunca gözlerim yaşla doluyor 
Unutmak isterken o vefasızı 
Dinledikçe onu hatırlatıyor 

Sözleri yemindi aşkımız için 
Dillerde duaydı sevenler için 
Ayrılık yok derdi ikimiz için 
Duyunca gözlerim yaşla doluyor 
Bana hep maziyi hatırlatıyor 
Mutlu günlerimi hatırlatıyor 
Çalmayın çalmayın çalmayın artık 
Ne olur susturun susturun artık 
Bana bu şarkıyı çalmayın artık 
Duyunca gözlerim yaşla doluyor 
Dinledikçe onu hatırlatıyor

O şimdi dinler mi duyar mı bilmem 
O da benim gibi ağlar mı bilmem 
Bu şarkıyla beni anar mı bilmem 
Ne olur çalmayın çalmayın artık 

Sözleri yemindi aşkımız için 
Dillerde duaydı sevenler için 
Ayrılık yok derdi ikimiz için 
Duyunca gözlerim yaşla doluyor 
Bana hep maziyi hatırlatıyor 
Mutlu günlerimi hatırlatıyor 
Çalmayın çalmayın çalmayın artık 
Ne olur susturun susturun artık 
Bana bu şarkıyı çalmayın artık 
Duyunca gözlerim yaşla doluyor 
Çalmayın çalmayın çalmayın artık 
Ne olur susturun susturun artık 
Bana bu şarkıyı çalmayın artık

0 yorum :

Yorum Gönder