Pages

Fatih Yeşilgül Yaz Bir Kenara Şarkısını Dinle

Fatih Yeşilgül Yaz Bir Kenara Şarkısını Dinle,Fatih Yeşilgül Yaz Bir Kenara Şarkı Sözü
Herkesin yaptığı yanına kalmazsa, seninki de kalmayacak
Yaz bir kénara!
Hergünüm bayram olsa çiçek açsa baharım, sen de yas tutacaksın
Yaz bir kénara!

Yaz bi kenara gülüm hesabım kalsın seneye
Sene olmazsa bile kalsın MaHŞéRe


Herkesin yaptığı yanına kalsa, seninki kalmayacak
Yaz bi kénara!
Her günün bayram olsa, çiçek açsan dört mevsim, sen de solacaksın, sen dé...
Yaz bi kénara!
Herkesin gideni birer birerdi, beni terk edenler toptan gittiler.
Dayandım, ağlamadım, kalan vezir, giden réZil olur
Yaz bi kénara! demedim mi?
Gözüm görmezdi diye sanma ki bilmezim né hâldesin.
Kara haber tez duyulur, iyi haberin gelmez ki, çekecéksin! demedim mi?
Bu alémde her ne varsa ölecektir, yalnız aŞk bakiidir, bu yüzden ölmem,
AŞkı olmayan ölüdür! demedim mi?
Daha düşmeden yerLére, aslan gibi ayaktayken, suya hasret kalmadan
Kâinatın sırrı, aŞka sırtını dönme! düşersen kaldıran olmaz
Şeytanlara dost olmuşsun! demédim mi?
Allah şahit.
Unutanı unuturlar, merhamet etmeyene gökten de rahmet gelmez
Além insana düşman kesilir! demedim mi?
Aynı sudan içmiştik, sana zehir aŞığa hayat veren neydi diye sorduğunda...
Sana tebessümLé İçinde aŞk var AŞK" demedim mi
Irak olma sevgiden, sevgiliden.
İnsan kokusu bile almaz, alamazsın demedim mi?
AŞk yoksa, vefa da yok.
Senin de insanlıktan nasibin bile yok.
Gidişin gidiş değil!
Gittiğin yer meze yapar adamı
Göz göré göré yanarsın, yanacaksın, yakacaksın demedim mi?


Herkesin eceli azrail olsa
Seninki ben olacağım
Yaz bi kénara!
Umutların sonu olsa
Hayâlé dalacaksın
Gelinliğe hasret kalıp
Yas tutacaksın!

Yaz bi kenara gülüm hesabım kalsın seneye
Sene olmazsa bile elbet MaHŞeRe
Yaz bi kenara gülüm hesabım kalsın seneye
Sene olmazsa bile kalsın MaHŞéRe

0 yorum :

Yorum Gönder