Pages

Fatih Yeşilgül Adın Leke Sevgiye Şarkısını Dinle

Fatih Yeşilgül Adın Leke Sevgiye Şarkısını Dinle,Fatih Yeşilgül Adın Leke Sevgiye Şarkı Sözü
Çıksan göğe yıldız olsan, ah yine beynim volkan olsan, bu bedenede kalbim olsan, atarım seni
Gelsen né yazar gülüm, gelmezsen ne?
Adımını kes sevgiye, git gelme gülüm geriye
Sevin gülüm sevin, ağlanacak hâliné
Günün varmasın sabaha, Allah ım yeter bu cana
Seninle doğmadım ya, sensiz yollarım var daha

(ŞİİR)
Bıktım usandım ben bu fasıldan
Né seni anmak gelir içimden, ne dé aramak
Tek istediğim bu ömrü dobra dobra yaşamak
Bırakmadın, bırakmadılar, bırakmayacaklar...
Ama benden istediklerini değil
Verdiklerimden bir fazlasını asla alamayacaklar...
Giderkén gümbürtüye gözün beni mi kesti?
Bırak paçamı bırak!
Sevdiğin kadar sevildin!
Gördün mü bak?
Kalbimden taaa paçaya kadar indin!
Daha da inme!
Ötesi ayağımın dibi
Ezersem bir sinek gibi
Bitirir mi sence bendeki kini?
Bende yanlış yoktu ki, sözümün eriydim ben!
Hep derdim "-Sevdim mi tam, nefret ettim mi tam"
Yarım yoktur bende!
Neye şaşarsın? Beş yılın sevgisiyle, beş yılın da nefretle kinle geçsin
Sen de anlarsın!
Kıssa hikâye değil yaşadıklarım, Ârife ders verecek kadardır topladıklarım.
Heyhaatt!!! Kıtalar ötesinde duyuldu da sesim, kendini prenses sanan zavallıya takıldı bu nefesim.


Bu gece son gecem olsa, bir sık nefes canım olsa, gözlerin merhemim olsa, sürdürmem seni
Gelsen né yazar gülüm, gelmezsen ne?
Gelsen né yazar gülüm, gelmezsen ne?
Adımını kes sevgiye, git gelme gülüm geriye
Sevin sevgilim sevin, ağlanacak hâliné
Günün varmasın sabaha, Allah ım yeter bu cana
Seninle doğmadım ya, sensiz yollarım var daha

0 yorum :

Yorum Gönder