Pages

Fatih Yeşilgül Tek Tabanca Şarkısını Dinle

Fatih Yeşilgül Tek Tabanca Şarkısını Dinle,Fatih Yeşilgül Tek Tabanca Şarkı Sözü
Senin için senden geçtim
Uğruna ne canlar verdim
Kendin ettin kendin buldun
Tek tabancayım

Bir merdiven dayadım göğe
Bulutlara tırmandım
Yıldızlar koydum cebime
Tek tabancayım

(Nakarat)

(Şiir)
Gidene kal demek bizim işimiz değil yakışmazda
Perçeminden tutamam ayağına prangalarda vuramam
Gel diye hiçkimseyi çağırmadım gidişinde gelişin gibi senin kararın
Şimdi neden kal demedin diye beni suçlarsın
Hani aklın kendine yardı ? hani zaman herşeyi bir bir sarardı
Şimdi niye yanarısn ? beni niye suçlarsın
Unuttunmu gittiğin gün ''Hani bana birşey olmaz diyordun''
Diyerek üzüntümü hafife almıştın
Aşkıma yandığında sen bunu anlamamıştın
Ayrılığa yanması asaletimdendir
Ayrılığa yananmı yanacak yanacak ayrılık bile bulamayanmı
İşte sen bunu bile anlamamıştın
Şimdi sorma sırası bende ne olmuşki bana yine söylüyorum
Sadakat bendeyken dalavere sendeydi
Sukunet bendeyken hiddet sendeydi
Giden sendin viran olan yine sen
Evet doğruyu söylemişim nede iyi etmişim
Birdaha söyleyeceğim iyi dinle hemde en keskininde
Bana hiçbirşey olmaz BEN AŞK ADAMIYIM !

Sözüm esirgemem yardan
Gönül caydı artık aşktan
Tatlı olsa sözün baldan
Tek tabancayım

Bir merdiven dayadım göğe
Bulutlara tırmandım
Yıldızlar koydum cebime
Tek tabancayım

0 yorum :

Yorum Gönder