Pages

Selahattin Özdemir Seviyorum Şarkısını Dinle

Selahattin Özdemir Seviyorum Şarkısını Dinle,Selahattin Özdemir Seviyorum Şarkı Sözleri,Damar Dinle,Damar Şarkıları Dinlemek,Selahattin Özdemir En İyi Damar Şarkıları
Bu ask icin nice engeller astim 
Bazen mutluluga uzaktan baktim 
Sarsildim yiprandim ama bikmadim 
Depremlerin inadina seviyorum 

Gönülden sevdimde ona güvendim 
Bu sevda ugrunda neler cekmedim 
Katlandim yillarca feryat etmedim 
Depremlerin inadina seviyorum 
Özlemlerin inadina seviyorum

Bu ask icin nice engeller astim 
Bazen mutluluga uzaktan baktim 
Sarsildim yiprandim ama bikmadim 
Depremlerin inadina seviyorum 

Gönülden sevdimde ona güvendim 
Bu sevda ugrunda neler cekmedim 
Katlandim yillarca feryat etmedim 
Depremlerin inadina seviyorum 
Özlemlerin inadina seviyorum

0 yorum :

Yorum Gönder