Pages

Etkin Vefasızın Kızı Şarkısını Dinle

Etkin Vefasızın Kızı Dinle,Etkin Vefasızın Kızı Şarkısını Dinle,Etkin Vefasızın Kızı Şarkı Sözleri,Etkin En Güzel Şarkıları
Seni deli gibi sevdim 
istesen canım verirdim 
sen beni derbeder ettin 
bilseydim ben severmiydim 

seni vefasızın kızı 
yaktın yüregimi yaktın 
bir gün sende çekeceksin 
bilseydim ben severmiydım 

ey vafasız ey insafsız 
bir insan kaç defa olur ha 
benım bildigim insna bir defa ölür

ama sen beni bir defa diil bin defa oldurdun 
seni vefasızın kızı seni insafsızın kızı 
bir gün sende çekeceksin 
buna emimin vefasız buna eminim vefasız 

benı boyle yıkıp gittin 
bir derdime bin dert kattın 
geçligimi ziyan ettin 
bilseydim ben severmiydim 

seni vefasızın kızı 
yaktın yüregimi yaktın 
bir gün sende çekeceksin 
bilseydim seni ben severmiydım

0 yorum :

Yorum Gönder