Pages

Etkin Hoşçakal Dinle,Etkin Müzik Mp3 Dinle

Etkin Hoşçakal Dinle,Etkin Hoşçakal Şarkısını Dinle,Etkin Hoşçakal Şarkı Sözleri,Etkin En Güzel Şarkıları
Artık elimi bırak herşey tadında kalsın 
yıkılmasın.. 
hiçbirşey sorma bana gözlerinden yaş akmasın 
yaşlar akmasın.. 

Hoşçakal sevgilim, 
hoşçakal birtanem 
seni çok seviyorum 
hoşçakal hoşçakal.

Artık gidiyorum ağlamanın faydası yok 
inan yok yok.. 
Arkana bakma sakın unut beni gidiyorum 
bu defa dönüş yok.. 

Hoşçakal sevgilim, 
hoşçakal birtanem 
seni çok seviyorum 
hoşçakal hoşçakal.. 

Ne gecem ne gündüzüm yalan olmuş gülüm bu sevgiden 
bir mum ışığı kadar titrekti mutluluğumuz biliyormusun ? 
Ama herşey burada kalsın.. 
Hoşçakal güzel kız hoşçakal.. 
Seni gerçekten çok ama çook sevmiştim 
hoşçakal güzelim hoşçakal

0 yorum :

Yorum Gönder