Pages

Cansever Terketmek Ne Kadar Kolay Şarkısını Dinle

Cansever Terketmek Ne Kadar Kolay Şarkısını Dinle,Cansever Terketmek Ne Kadar Kolay Şarkı Sözleri,Cansever Damar Şarkılarını Dinlemek,Cansever En İyi Şarkıları
Terketmek ne kadar kolay 
Sen kolay olani seçtin 
Önce benden sonra senden sonrada 
Askimizdan geçtin askimizdan 

Yikilasin demem sana sana 
Yikilmaki olmeyesin 
Neler çeker insan neler neler 
Bir dus ki sende goresin 

Her sevgide bin ah ettim 
Gençligime eyvah ettim 
Bilmemki ne gunah ettim

Gulemem gulemem ben yalan dunyada 

Tanrim sonsuz sevgi versin 
Kalbin tapar gibi sevsin 
Dilerim benden fazla sev 
Sevki sende gulmeyesin 

Yikilasin demem sana sana 
Yikilmaki olmeyesin 
Neler çeker insan neler neler 
Bir duski sende goresin 

Her sevgide bin ah ettim 
Gençligime eyvah ettim 
Bilmemki ne gunah ettim 
Bilemem gulemem ben yalan dunyada

0 yorum :

Yorum Gönder