Pages

Cansever Olmaz Olsun Şarkısını Dinle

Cansever Olmaz Olsun Şarkısını Dinle,Cansever Olmaz Olsun Şarkı Sözleri,Cansever Damar Şarkılarını Dinlemek,Cansever En İyi Şarkıları
Bitirdi bu hasret bende yaşamanın gayesini 
Sensiz geçen acı günler verdi bana son dersimi 
Sensiz güneş doğmaz olsun 
Sensiz sabah olmaz olsun 


Bu kaçıncı ayrılıktır yine geldi beni buldu 
Bu kaçıncı yanlızlıkdır olan yine bana oldu 
Olmaz olsun böyle sevda

Olmaz olsun sensiz dünya 
Olmaz olsunnnn Olmaz olsunn 


Bİtirdi bu hasret bende yaşamanın gayesini 
Sensiz geçen acı günler verdi bana son dersimi 
Sensiz güneş doğmaz olsun 
Sensiz sabah olmaz olsun

Bu kaçıncı ayrılıktır yine geldi ahh beni buldu 
Bu kaçıncı yanlızlıktır olan yine bana oldu 
Olmaz olsun böyle sevda 
Olmaz olsun sensiz dünya 
Olmaz olsunnnn Olmaz olsun

0 yorum :

Yorum Gönder