Pages

Nurettin Rençber Karagül Şarkısını Dinle

Nurettin Rençber Karagül Şarkısını Dinle,Nurettin Rençber Karagül Şarkı Sözleri
İkimizde acemi birer aşıktık o zamanlar 
Sen yollarda eski bir aşka ağlıyordun 
Bense kendimi usta sanıyordum bu işlerde 
Ve yağmur gibi akıp giden yıllardan 
Geriye ne kaldığını bilmiyordum seni tanıyana kadar 
Ama farkındaydım yinede 
Ne zaman seninle olsam 
Tanıdık bir kuş cıvıltısıyla uyanırdım her sabah 
Şimdiyse kırılgan mektuplar yazıyorum 
Hangi adrese göndereceğimi bile bilmeden 
Malumun olsun ben sende ülkemi sevdim 
Hüzün dolu yağmurlarla taşan boynu bükük nehirleri 
Ben sende yolları sevdim 
Dallarına hiçbir kuşun konmaya bile yanaşmadığı ağaçlarla 
Kaplı yolları 
İkimizde acemi birer aşıktık aslında 
Ne yapacağımızı bilmeden serseri dolaşırdık yollarda 

Ben sende ülkemi sevdim

Hüzün dolu yağmurları 
Mor kanatlı turnaları yar... 

Ben sende rüzgarı sevdim 
Alıp götüren yılları 
Saklı kalan umutları yar... 

Ne yeminler bozdum 
Geceler büyürken sensiz 
Ne yeminler bozdum 
Yıllar geçerken sitemsiz 
Ne yeminler bozdum 
Tarifi bile imkansız 
Senin için ey karagül 

Ben sende yolları sevdim 
Yüreğinden gelip geçen 
Sevda yüklü katarları yar... 

Ben sende seni sevdim 
Avuçlarken yüzümü 
Yahut dokunurken sessiz yar

0 yorum :

Yorum Gönder