Pages

Hakkı Bulut Yar Olmaz Şarkısını Dinle

Hakkı Bulut Yar Olmaz Şarkısı,Hakkı Bulut Yar Olmaz Dinle,Hakkı Bulut Yar Olmaz Şarkısını Dinle
Hakkı Bulut Yar Olmaz Şarkı Sözü
yar olmaz yar olmaz bu dünya gayri bana yar olmaz
yaz gününde suya girse buz kesilir dal kurur yaprak olmaz
el sever bahtiyar olur ben severim dert olur düşerim
bir vefasıza yar zalim yar kalpsiz olur yar olmaz
di gel bir gör ne haldayım di gel bir gör
ecel haktan gelir derler bana senden geldi gel gör
vefasız hayırsız zalım yar di gel bir gör gel
vefa bilmez vefa bilmez o yar vefa bilmez
ahh canımdan can alır gider o yar zalim
o yar kalpsiz vefa bilmez yar olmaz yar olmaz
ah bir kenarda düşüp ölsem cesetimi çiğner geçer
öyle zalim bir yarki kadir bilmez kıymet bilmez
yar derim vefasız yar yar olmaz
sarkisozu.acikgoz.org
ahh zannederdim saf ve masum
meğer ömrüme olmuş hasım
yar dedide gönül verdim
can dedide can verdim
devrildi gönül tasım
bundan böyle bana hayat olmaz
yar derim vefasız yar olmaz
canımı dertlere saldı derman ararım bulunmaz

0 yorum :

Yorum Gönder