Pages

Hakkı Bulut Bir Gün Şarkısını Dinle

Hakkı Bulut Bir Gün Şarkısı,Hakkı Bulut Bir Gün Dinle,Hakkı Bulut Bir Gün Şarkısını Dinle
Hakkı Bulut Bir Gün Şarkı Sözü
bir gün hayalim ümidim biterse
bir gün rüyalarım tersine dönerse
bir gün seni herkez terkeder giderse
yinede yanlız kaldım deme
uğrunda giderim ölüme
sen ister beni affet ister affetme
ömrüm oldukça seninleyim gülüm
bir gün hayalin ümitlerin biterse
bir gün rüyaların sona ererse
bir gün seni herkes terkeder giderse
yinede yanlız kaldım deme
uğrunda giderim ölüme
sarkisozu.acikgoz.org
ister beni sev istersen beni sevme
ömrüm var oldukça yanındayım gülüm
bir gün hayatım anlamsız derse dilin
bir gün aynalarda titrer ise elin
bir gün bahtına ağlarsa benliğin
yinede yanlız kaldım deme
uğrunda giderim ölüme
sen ister beni affet ister affetme
ömrüm oldukça seninleyim gülüm

0 yorum :

Yorum Gönder