Pages

İbrahim Erkal Sen Bana Lazımsın Şarkısını Dinle

İbrahim Erkal Sen Bana Lazımsın Şarkısını Dinle,İbrahim Erkal Sen Bana Lazımsın Mp3,İbrahim Erkal Sen Bana Lazımsın Şarkı Sözü,İndirmeden İbrahim Erkal Şarkıları Dinlemek
Gitme gitme sensiz olmaz 
Gönül sensiz huzur bulmaz 
Yerini kimse doldurmaz 
Ben sana mecburum mecbur 

Yerini kimse doldurmaz 
Ben sana mecburum mecbur 

Yağmur çöllere sevda dillere 
Bülbül güllere de sen bana lazımsın 
Güneş toprağa meyveeler bağa 
Çiçek yaprağa da sen bana lazımsın 

Gitme gitme 
Gitme gitme 
Bana lazımsın 

Sular aya özlem duyar 
Yakamozlar buna uyar 
Her ne varsa sevgide var 
Ben sana mecburum mecbur 

Her ne varsa sevgide var 
Ben sana mecburum mecbur 

Yağmur çöllere sevda dillere 
Bülbül güllere de sen bana lazımsın 
Güneş toprağa meyveler bağa 
Çiçek yaprağa da sen bana lazımsın 

Gitme gitme 
Gitme gitme 
Bana lazımsın

0 yorum :

Yorum Gönder