Pages

Tuncay Tuncel İnsafsız Gelin Şarkısını Dinle

Tuncay Tuncel İnsafsız Gelin Dinle,Tuncay Tuncel İnsafsız Gelin Şarkısını Dinle,Damar Dinle,Damar Şarkıları Dinle,Taverna Müzik Dinle,Eski Taverna Şarkılar
İnsafsız gelin Vicdansız gelin
beni terkedipte ellere gıttın
Kötü Kaderim Zalim Kaderim
sen benim başıma neler getirdin

vefasız gelin vicdansız gelin
beni terkedipte ellere gittin
kötü kaderim zalim kaderim
sen benım basıma neler getirdin

itirazım war yaradanıma
bu kötü şansıma alın yazıma
beyazlar içinde gördüm yarimi
kıyarım artık ben ben bu canıma

İnsafsız gelin Vicdansız gelin
beni terkedipte ellere gıttın
Kötü Kaderim Zalim Kaderim
sen benim başıma neler getirdin

ümidim bitti yarim terketti
bu sevda bu hüsran canıma yetti
sevilen nankör seven caresiz
bu kötü kaderim canımdan etti

ümidim bitti yarim terketti
bu sevda bu hüsran canıma yetti
sevilen nankör seven caresiz
bu kötü kaderim canımdan etti
offffff canımdan etti

İnsafsız gelin Vicdansız gelin
beni terkedipte ellere gıttın
Kötü Kaderim Zalim Kaderim
sen benim başıma neler getirdin

0 yorum :

Yorum Gönder