Pages

Devran Çağlar Sahte Sevgililer Şarkısını Dinle

Devran Çağlar Sahte Sevgililer Dinle,Devran Çağlar Sahte Sevgililer Şarkısını Dinle,Devran Çağlar Sahte Sevgililer Şarkı Sözleri,Devran Çağlar Sahte Sevgililer Mp3,Devran Çağlar Eski Şarkıları,Devran Çağlar En Güzel Şarkıları,Devran Çağlar Sahte Sevgililer Dinleme
Kalbimde Ümitler Bittiği Zaman
GEceler BoyunCa Ağlayacaksın
 Benim Yokluğumu Hissettiğin An
Kahrından Ağlayıp Yalvaracaksın

Sahte Sevgililer Terkettiğinde
Benim Yokluğumu Anlayacaksın
 Beni BAşkasıyla Her Görüşünde
Kaybettiklerine ağlayacaksın

Beni DinleMeyip Terkettin Diye
Umutsuz Yollarda BEklettin Diye
 O Büyük Sevgiyi yok ettin Diye
Vefasız Kalbinden Utanacaksın

Sahte Sevgililer Terkettiğinde
Benim Yokluğumu Anlayacaksın
 Beni BAşkasıyla Her Görüşünde
Kaybettiklerine ağlayacaksın

0 yorum :

Yorum Gönder