Pages

Zeki Erdem Elveda Gülüm Dinle

Zeki Erdem Elveda Gülüm Şarkısı,Zeki Erdem Elveda Gülüm Dinle,Zeki Erdem Elveda Gülüm Şarkı Sözleri
Yemin ettim ben bu gece
Çekip gideceğim sessizce
Bu sevdamız kalsın bilmece
Elveda gülüm elveda

Yaraladın yaraladın
Can evimden paraladın
Neden bana yar olmadın
Elveda gülüm elveda

Yandım yanacağım kadar
Öldüm öleceğim kadar
Sevdim seveceğim kadar
Elveda gülüm elveda

Duramam buralarda her yer dar bana
Bu gece senden ayrılmak zor bana
Gidersem geriye dönemem yar sana
Elveda gülüm elveda

Senelerim ay günlerim
Boşa giden tüm dileklerim
Helal sana yar emeklerim
Elveda gülüm elveda

Geçtiğimiz yollara
Gezdiğimiz kırlara
Mutlu geçen yıllara
Elveda gülüm elveda

ŞİİR:
Beni düşünme sen kendine iyi bak
Her özlediğinde bir tane mum yak
Gözünü hiç ayırma alevine bak
Ben yanında olmasam bile
O alev aşkımın ateşidir
Seni ısıtır sıcak sıcak
Elveda gülüm elveda

0 yorum :

Yorum Gönder