Pages

Hüseyin Kağıt Kafam Bi Milyon Şarkısını Dinle

Hüseyin Kağıt Kafam Bi Milyon Dinle,Hüseyin Kağıt Kafam Bi Milyon Şarkı Sözleri,Hüseyin Kağıt Kafam Bi Milyon Şarkısını Dinle
İçmeden Bir Sarhoş ayyaş olmuşum…

Senin yokluğunda Kafam Bir Milyon

Ben Alkolik değil Aşka düşmüşüm..

Senin yokluğunda kafam bir milyon


İçmeden Bir Sarhoş ayyaş olmuşum…

Senin yokluğunda Kafam Bir Milyon

Ben Maddeye değil Aşka düşmüşüm..

Senin yokluğunda kafam bir milyon


Bir Sağa bir sola Savruluyorum..

Sen yoksun yanımda kahraluyorum

Evimin Yolumu bulamıyorum..

Senin yokluğunda kafam bir milyon


Bir Sağa bir sola Savruluyorum..

Sen yoksun yanımda kahraluyorum

Evimin Yolumu bulamıyorum..

Senin yokluğunda kafam bir milyon


Sen Gittin ya Bir gün olsun gülmedim.

Senden başkasını asla sevmedim.
Ağzıma bir damla içki sürmedim.

Senin yokluğunda kafam bir milyon


Sen Gittin ya Bir gün olsun gülmedim.

Senden başkasını asla sevmedim.

Ağzıma bir damla içki sürmedim.

Senin yokluğunda kafam bir milyon


Bir Sağa bir sola Savruluyorum..

Sen yoksun yanımda kahraluyorum

Evimin Yolumu bulamıyorum..

Senin yokluğunda kafam bir milyon

Bir Sağa bir sola Savruluyorum..

Sen yoksun yanımda kahraluyorum

Evimin Yolumu bulamıyorum..

Senin yokluğunda kafam bir milyon


Bir Sağa bir sola Savruluyorum..

Sen yoksun yanımda kahraluyorum

Evimin Yolumu bulamıyorum..

Senin yokluğunda kafam bir milyon

0 yorum :

Yorum Gönder