Pages

Hakkı Bulut Kul Hatasız Olmaz Şarkısını Dinle

Hakkı Bulut Kul Hatasız Olmaz Şarkısı,Hakkı Bulut Kul Hatasız Olmaz Dinle,Hakkı Bulut Kul Hatasız Olmaz Şarkısını Dinle
Allah'ım sevdiğime çile dert verme
İstersen her gün bana bin azap versin
Ne olur ümitsiz günler verme
İstersen derdime bin dert eklesin

Kul hatasız olmaz, o da öyledir
Belki de suç bende, günah bendedir
Bence yaşamak onu öyle sevmektir
Yeter ki sağ olsun yetişir bana

Ayakları taşa gelmesin yeter
Yerine ölürüm, yaşasın yeter
Ayda yılda yüzünü göreyim yeter
İsterse yıllarca sormasın beni

Kul hatasız olmaz, o da öyledir
Belki de suç bende, hata bendedir
O benim canımda candan ötedir
Yeter ki sağ olsun yetişir bana

Kul hatasız olmaz, o da öyledir
Belki de suç bende, günah bendedir
Bence yaşamak onu öyle sevmektir
Yeter ki sağ olsun yetişir bana

Bin türlü isyan da olsa kilimde
Yaşama sevincini alsa elimden
Bilsem ki huzur vermez kabrimde
Yine de severim kalpsiz olsa da

Bin türlü isyan da olsa kilimde
Yaşama gücümü alsa elimden
Bilsem ki huzur vermez kabrimde
Yine de severim zalim olsa da

Kul hatasız olmaz, o da öyledir
Belki de suç bende, hata bendedir
Bence yaşamak onu öyle sevmektir
Yeter ki sağ olsun yetişir bana

0 yorum :

Yorum Gönder